banner

Perchè i viti sò stretti in senso orario?

Ci hà pigliatu millaie d'anni per inventà i picculi viti finu à ch'elli sò stati stretti in u sensu orariu è alluntanati in u sensu antiorariu. Avè u polveru d'oru pensatu à un prublema, perchè anu da esse strettu in u sensu orariu?

Anebon Screw-4

I sei arnesi meccanichi più simplici sò:Viti, superfici inclinate, leve, pulegge, cunei, ruote, assi.

U vitu hè trà e sei machini simplici, ma per esse chjappu, hè solu un assi è un pianu inclinatu chì si stende intornu. Oghje, i viti anu sviluppatu dimensioni standard. U metudu tipicu di usà un vitu hè di strincà in u sensu orariu (in uppusizione à u sensu antiurariu per allentà).

In ogni casu, postu chì i viti à l'iniziu di l'invenzione eranu tutti fatti da a manu, a finezza di i viti ùn era micca coherente, chì era spessu determinata da a preferenza persunale di l'artighjanu.

À a mità di u seculu XVI, l'ingegneru di a corte francese Jaques Besson hà inventatu un tornu chì puderia esse tagliatu in viti, è sta tecnulugia hè stata popularizzata dopu in 100 anni. L'inglese Henry Maudsley hà inventatu u tornu mudernu in u 1797, è cun ellu, a finezza di i filamenti hè stata mejorata significativamente. Tuttavia, ùn ci hè micca un standard uniforme per a dimensione è a finezza di i viti.

Prucessu Anebon Screw

Sta situazione hà cambiatu in u 1841. Joseph Whitworth, un apprendista di Maudsley, hà sottumessu un articulu à l'Istitutu di Ingegneri Municipali chì chjamava l'integrazione di mudelli di viti. Hà fattu dui suggerimenti:

1. L'inclinazione di u filu di u filu deve esse 55 °.
2. Indipendente di u diametru di u vitu, un certu standard deve esse aduttatu per u numeru di fili per pede.

We are a reliable supplier and professional in CNC service. If you need our assistance please contact me at info@anebon.com. 


Tempu di post: Apr-16-2020