Principiu di travagliu di u prucessu di poligonu
Per trasfurmà pezzi poligonali nantu à un tornu, un dispositivu speciale cum'è mostra in a figura deve esse installatu.
1-Cutter 2-Pezzo da lavorare 3-Mandrino 4-Accoppiamento universale 5-Trasmissione 6-Vite 7-Piastra di fondo
Quandu si gira, hè stallatu nantu à u pianu di scorrimentu mediu per fà chì a pezza è l'uttellu giranu in a listessa direzzione, è a relazione di rapportu di velocità trà l'utensili è a pezza cù un certu nùmeru di teste d'utensili hè aduprata per rializà u muvimentu relativo di l'uttellu è a pezza di travagliu, in modu chì hè realizatu secondu a regula di sviluppu Formazione di superficia, compie u prucessu di quadru, esagonale, triangulu regulare, trapeziu, tamburinu, cintura, flat, diamante, poligonu irregulare è poligonale. pezza di travagliu cù taper.
Per esempiu, quandu si tratta di un triangulu equilateru, u rapportu di trasmissione di l'utensile à a pezza hè i = 3, cusì a traiettoria di a punta di l'utensile relative à l'assi di a pezza hè una curva chjusa ripetuta periodicamente durante u prucessu di taglio. a parti media circundata da a curva forma un triangulu apprussimativu.
Se l'assi di u travagliu hè fora di u circhiu di u muvimentu di a punta di l'uttellu, u triangulu chjamatu "metudu di taglio esternu" hè mostratu in Figura a; se l'assi di u travagliu hè in u circhiu di u muvimentu di a punta di l'uttellu, hè chjamatu "metudu di taglio internu", è u triangulu appare cum'è Figura b mostra.
Pò esse vistu da e figure triangulari presentate, sia u metudu di taglio esternu o u metudu di tagliu internu hè utilizatu, a superficia di i pezzi triangulari processati ùn sò micca piani, ma sò facci d'arcu circulari chì sò apprussimatamente flat. Per quessa, u metudu di vultà poligoni mintuatu sopra hè solu Si pò ièssiri usatu in u trasfurmazioni chì ùn deve micca altu flatness superficia.
2 Introduzione di l'arnesi più utilizati
L'intruduzioni di sopra hè una teoria tradiziunale, è in l'applicazioni pratiche ci sò diverse forme di presentazione di l'uttellu, u principiu hè u listessu, ma in l'intruduzioni di u principiu, l'uttellu face u muvimentu principale nantu à u spindle, u pezzu di travagliu faci u muvimentu ausiliari. , è in In l'applicazioni pratiche, u travagliu hè principarmenti spustatu nantu à u spindle.
In u turnu di poligonu, un discu di cutter volante hè utilizatu per tagliate poligoni (da trè à ottu lati) da u latu di una pezza assisimmetrica. U pezzu di travagliu (mandrinu principale) è l'arnesi rotanti (testa di cutter volante) travaglianu inseme in una manera sincrona accoppiata per machinà a superficia di travagliu.
U nùmeru di superfici di taglio dipende da u rapportu di trasmissione è u nùmeru di taglienti nantu à u strumentu di taglio. A direzzione di rotazione di a pezza è l'arnesi hè opposta.
Trattamentu di esagoni
Trattamentu Rectangle
U cutter cù dui lame hè utilizatu per taglià quadrilateri, è u cutter cù trè lame hè utilizatu per taglià l'esagoni, etc. Se si usanu diversi rapporti di trasmissione o u numeru di taglienti di l'uttellu hè cambiatu, grandi depressioni o deflection protruding. arcu pò appare nantu à a superficia di u travagliu.
A causa di stu principiu, a trajectoria di u cuntornu generata da u puntu di punta hè esattamente una ellissi, ma a curva implementata nantu à a superficia di forza di a chjave hè a seccione di l'ellissi cù un raghju di curvatura più grande, per quessa ùn affetta micca l'assemblea di stringhjendu è alluntanendu. funziunamentu.
We are a reliable supplier and professional in CNC service. If you need our assistance please contact me at info@anebon.com.
Tempu di post: Apr-29-2020