Un prucessu di cumu modellu cù i schedarii grafichi 2D. U seguente hè 2D:
Prima di tuttu, aghju vistu un tali 2D. Se vogliu mudellu, prima analizà è clarificà u mo pensamentu. Sicondu l'entità, possu vede circa sei lati, su è giù, manca è destra, davanti è daretu.
1. Sottu-piano.
2. A superficia supra-curvata: a superficia deve esse disegnata per separatamente, è e restrizioni relative sò principarmenti realizate attraversu a seccionC-C è a seccionD-D.
3. Left, right, front and back-plane: Ci hè un prughjettu nantu à u pianu. In questu casu, extrude + draft hè generalmente utilizatu per disegnà. Pudete ancu disegnà a curva currispondente è disegnà cù u cumandamentu di a superficia currispundente, ma u prucessu hè ingombrante.
Dopu chì l'idea generale di l'imaghjini hè determinata, fate un ochju à i dettagli, principarmenti un quadru è un circhiu, chì ùn affettanu micca l'imaghjini generale, disegnate separatamente, è l'idea hè cumpletata.
U seguente hè u rendering finitu, per piacè riferite à:
Cunsiglii:
1. Selezzione di pusizioni di u sistema di coordenate: in generale selezziunate u locu induve u puntu di partenza di a dimensione hè u più o u centru simmetricu di a figura simmetrica. Se guardate a stampa, l'intersezzione di a sezione C-C è DD hè u megliu.
2. A curva ausiliaria chì usemu quandu disegnu l'imaghjini deve esse cunvertita in linee ausiliarie (linee tratteggiate) in u tempu, chì hè particularmente impurtante per sketchs cumplessi.
Origine di coordenate: su è giù simmetrica, manca è diritta secondu a sezione DD P7 = 81+26/2.
L'imagine di sketch nantu à a superficia di u fondu hè cumpletu.
Cunsiglii:
1. Simetria su è giù:
U specchiu di l'arcu superiore scende
U centru di i dui archi à a manca è à a diritta hè in XC
2. Quandu trimma a curva, fate una attenzione particulari à s'ellu ci hè una linea curta chì resta in i cantoni.
3. Quandu u puntu di limitazione hè nantu à una linea recta, un abitudine megliu hè di selezziunà a linea recta prima, è dopu hè più veloce per selezziunà u puntu.
Sezzione
Pruduzzione DD, perchè dopu chì u nostru sistema di coordenate hè sceltu, a Sezione DD pò sceglie direttamente u pianu XZ
Cunsiglii:
Quandu facia a superficia ghjusta, a curva disegnata hè in generale un pocu più longu di a dimensione, è a superficia fatta dopu serà un pocu più grande, chì hè cunvenutu per l'aghjuntu è a sottrazione currispondente. Eccettu per i limiti di taglia.
Sezzione
Pruduzzione CC, perchè dopu chì u nostru sistema di coordenada hè sceltu, a Sezione CC pò selezziunà direttamente u pianu YZ.
Extrude u solidu di u nostru corpu principale.
Cunsiglii:
L'altitudine di l'Extrude deve esse più grande di u puntu più altu di u pruduttu quantu pussibule (a dimensione più altu hè marcatu cum'è 25, è l'altezza quì hè 50), per facilità l'operazione di addizione è sottrazione currispondente. Eccettu per i limiti di dimensione.
Scrive l'angolo di a quistione.
A curva di limitazione nantu à a superficia superiore hè stata tracciata
Pruduzzione di a superficia superiore: aduprate u cumandamentu swept.
Cunsiglii:
In a casella di cumanda à a diritta, verificate a forma Preserve quant'è pussibule, cusì chì a superficia prodotta hè più in linea cù e limitazioni di a curva chì avemu tracciatu.
Tagliate u nostru corpu principale cù a superficia chì avemu spazzatu per cumplettà l'imaghjini di basa di a superficia superiore.
Pigliate l'imaghjini detallati di u quadru à u latu manca di u pruduttu. Sicondu a Seczione CC è a sezione DD, l'imaghjini di u quadru prughjettatu nantu à a superficia di u fondu pò esse ristretta. A stampa sopra hè un sketch disegnatu nantu à u pianu XY.
Sezione CC taglia R200, R195 è sezione DD
Per R300, R295, usemu offset-5 nantu à a superficia superiore per cumprità a superficia cù una R più chjuca, è l'effettu finitu hè cum'è mostra in a figura sottu.
Prughjettate u rectangulu più grande ghjustu disegnatu nantu à a superficia più bassa nantu à a superficia di u R300.
Prughjettate u rectangulu più chjucu ghjustu disegnatu nantu à a superficia più bassa nantu à a superficia di R295.
L'imaghjini di u solidu dopu ammuccià u corpu principale hè mostratu in a figura.
À traversu
Curve traccia i quattru penditi in a figura sopra.
Cunsiglii:
1. Nota chì u puntu di partenza è a direzzione di i rectanguli supiriori è inferiori deve esse listessi, altrimenti i gràfici seranu distorti.
2. Preserve forma deve esse sceltu, altri ùn ci sarà micca segmentu trà ogni dui facci, transizione liscia, è ùn ci hè manera di chamfer.
Verificate a forma di Preserve à a manca, è sguassate Preserve à a diritta
forma, fate attente à a diffarenza in u cantonu.
Mostra a superficia chì a distanza di offset era -5 prima.
Dopu trimming e facci di i quattru segmenti di novu creatu, cum'è mostra in a figura sopra.
Dopu cose i dui piani, cambiate una superficia sana.
Mostra u corpu solidu di u pruduttu, pudete vede l'imagine generale cum'è mostra sopra
Patch a superficia sana dopu a cucitura à u corpu principale.
Disegna u centru di a sfera à a diritta è inserisci un puntu.
Selezziunate u puntu chì avemu marcatu cù a dimensione è disegna a sfera.
Eseguite a sottrazione booleana nantu à u corpu è a sfera.
Ottene a nostra maghjina generale, solu smussatura è cunchiglia.
Cunsiglii:
1. Scelta di l'ordine di chamfering è cunchiglia: Vede chì u raghju di chamfer è u gruixu di u muru di cunchiglia hè più grande, fate u più grande prima. Per questa figura, chamfer i cantoni un pocu più grande, è chamfer prima.
2. Multiple chamfers cù radii diffirenti, disegnati in ordine da grande à chjuca
Innota chì quandu selezziunate u cunfini di a parte, a direzzione di u latu di u materiale dipende principalmente da se u materiale restante hè fora o in l'internu di a curva.
If you'd like to speak to a member of the Anebon team, please get in touch at info@anebon.com
Tempu di Postu: Mar-10-2021