U metallu chì avemu usatu per a funziunamentu include principalmente zincu, ramu, aluminiu, magnesiu, piombo, stagno, è alleati di piombo, etc. Ancu s'ellu hè raru, hè ancu fattibile. E caratteristiche di i diversi metalli durante a fusione sò i seguenti:
•Zinc: U metallu die-cast più faciule, ecunomicu in a fabricazione di pezzi chjuchi, faciule da rivestire, alta forza di compressione, alta plasticità è longa vita di casting.
•Alluminiu: Alta qualità, fabricazione cumplessa è fusioni di pareti sottili cù alta stabilità dimensionale, alta resistenza à a corrosione, boni proprietà meccaniche, alta conduttività termica è cunductività elettrica, è alta resistenza à alte temperature.
•Magnesiu: Facile à machinà, altu rapportu forza à pesu, u più ligeru di i metalli die-cast cumunimenti usati.
•Copper: Alta durezza è forte resistenza à a corrosione. U metallu die-cast più cumunimenti utilizatu hà e migliori proprietà meccaniche, anti-usura è forza vicinu à l'azzaru.
•Piombo è stagno: Alta densità è alta precisione dimensionale per parti speciali di prutezzione di a corrosione. Per ragioni di salute publica, sta lega ùn pò micca esse usata cum'è un stabilimentu di trasfurmazioni alimentarii è di almacenamento. A lega di piombo-stagnu-bismutu (a volte chì cuntene ancu un pocu di ramu) ponu esse aduprate per fà lettere finite a manu è stampati a caldo in stampa in letterpress.